Café Enchanté
When Kotone inherits her grandfather’s Tokyo café, she discovers the shop holds more secrets than anyone could imagine.
The café is a meeting spot for beings from multiple, mystical worlds. You’ll meet the king of demons, a humanoid beast, a fallen angel, and more.
And when government agents monitoring non-human activities show up at your door, your new café is about to become a lot more colorful.