Cartoon Network: Battle Crashers
When Uncle Grandpa accidentally drives the UG-RV through multiple dimensions, he picks up some surprise passengers in the form of Gumball, Steven Universe, Finn, Mordecai and Clarence! Now they'll have to band together to defeat the evil shard creatures and set things right.