Instant vacation on your own tropical island! Decorate the island, dress up, collect insects, grow crops and help your new neighbors. On Castaway Paradise you can do whatever you want. ♥ Fun activities ♥ Grow plants ♥ Create your own outfit ♥ Decorate your island ♥ Help the villager out ♥ Enjoy the seasons and various events What would you like to do today in Castaway Paradise?