Celestia: Chain of Fate is a romance-fantasy visual novel that delivers a captivating player driven narrative.
The perfect life you’ve known as a daughter of a Duke is about to change forever. With the revelation of your new hybrid identity, as a descendant of Angelus and Daemon, you must learn to live in a new world.
Compelled to accept an invitation to the Academy of Celestia to explore the world of magic, you must set out on a fresh journey in a world filled with demons and angels.