Charade Maniacs
A mysterious figure abducts Hiyori Sena, transporting her to a strange world with nine other abductees and welcomes them to a world called Arcadia.
From the writer of Psychedelica of the Black Butterfly, Uta Amamiya, and the illustrator of Norn9, Teita, who's hand will she take at the end?
Take The Stage With 9 Romanceable Costars! – Looking for someone to practice lines with? There are 9 potential love interests! But with a traitor on the loose, who can you really trust? Make the right choice to take part in a total of up to 9 routes.
Flip The Script and Navigate Your Choices – Select your position in the story as you progress and keep track of where stories branch off with a handy Flowchart feature. Don't miss any part of the drama!
Cue the music! – Set the tone of the scene with a standout soundtrack from renowned music collective Tokyo Logic. Unlock tracks to listen to on the music player as you progress.