Eagle Fang, Cobra Kai, Miyagi-do – Which is your dojo? That choice begins your journey, but then it’s up to you to recruit the most powerful team as you master your fighting style and battle to solidify your dojo’s LEGACY as the All Valley Karate Grand Champion!