Coloring Book for Adults
Coloring Book for Adults offers over 20 coloring pages with up to 40 coloring sheets each. That means that you can color alphabets, numbers, pop art works, mandalas, food, animals, and much more, all within the same app. Pick what you feel like coloring today, and let the colors take care of you. Coloring's proven to be relaxing so if you just need some time for yourself, this may be just the activity you've been searching for. Try it out for yourself!
You already know that coloring boosts your creativity, but did you know that it improves your focus, too? It also gives you a moment of relaxation, a moment for yourself only. Take it!