Cooking Star Restaurant
Enter the world of elite gastronomy and manage your own restaurant from A to Z: hospitality, cooking, waitering, you do it all! Learn from the best chefs in the world, prepare the most delicious meals to make your customers happy and become a true cooking star.
As you make progress in your cooking journey, famous chefs from all over the world will join your restaurant to share their secrets: follow their advice and master dozens of tasty recipes inspired from French, American, Indian, Italian and Japanese specialties!