Neo Cortex and N. Tropy are back at it again and launching an all-out assault on not just this universe, but the entire multiverse! Crash and Coco are here to save the day by reuniting the four Quantum Masks and bending the rules of reality.
New abilities? Check. More playable characters? Yep. Alternate dimensions? Obviously. Ridonkulous bosses? For sure. Same awesome sauce? You bet your sweet jorts. Wait, are they actually jorts? Not in this universe!