Cricket 22 The Official Game Of The Ashes
Cricket 22 delivers the most robust, substantial game of cricket that fans have ever seen. Enjoy the full licensed Ashes contest – the pinnacle of the long-standing rivalry between Australia and England. In addition, contest Australia’s big-hitting Big Bash T20 competition, the hugely innovative The Hundred in England, the tropical party of the CPL in the Caribbean, and take to the international field of battle with fully-licensed teams from Australia, England, The West Indies, New Zealand and Ireland.
And, in keeping with Big Ant’s commitment to equality and equal representation, both the Men’s and Women’s games have been replicated across all of Cricket 22.