Cricket 24
Cricket 24 is the culmination of a decade of Cricket video game development and includes teams from every corner of the globe. Players will be able to take on major cricket nations including Australia and England in the official Ashes, West Indies, New Zealand, Ireland and more, plus for the first time ever, professional Indian T20 teams, all set in over 50 detailed official stadiums. Cricket 24 is the most complete video game simulation of cricket seen to date.