ALERT! ALERT! TIMESHIFT CONTINUUM AT RISK!
Investigate cases through time and evolving maps by unveiling a multi-eras linked story. Will you be observant enough to solve the mysteries? Crime waits for no man!
As a time detective, your job is to solve crimes through time that should never have happened!
Each map has multiple time markers to visit and use to resolve different cases of hacking, murder, theft, and much more.
A HUGE zoomable map for each era is the playfield for the deductions and the search for clues.
As you can see, it's a point&click game; the only skill you need is your fully functional brain to unplan crime!
You will not be alone in your job: EVE, an advanced AI, will help you, providing guidance and tools.
Using EVE’s system, you have new ways to find clues and evidence: deductive sessions alternate with action and puzzle mechanics for a complete user experience.
It features some of the most iconic buildings such as Duomo di Milano, Castello Sforzesco, The Last Supper and many more!