Cry Babies Magic Tears: The Big Game
The Big Game is a friendly and fun adventure perfect for young players! Join Lady, Coney, Dreamy and friends in an all-new adventure as they take part in an exciting multi-stage tournament to win the fabled Golden Pacifier!
Players can meet and play as 15 popular Cry Babies characters, and explore familiar locations from Baby Bottle Valley to Fantasy Mountain, Tutti Frutti Bay, Icy World and finally to a new planet, Planet Tear!
Take part in lots of fun activities to progress, including hide and seek, mazes, puzzles, dancing, taking photos and even having a bath!
Cry Babies love their friends, so just use a second controller and two players can cooperate for double the fun!
Collect pink stars by exploring then spend them on new clothes and outfits for your favourite characters!
All story scenes are animated and voiced just like the TV series, so players will feel they’re taking part in a whole new interactive episode!
Each victory takes them to a new world from their popular animated series. From Baby Bottle Valley to Fantasy Mountain, Tutti Frutti Bay, Icy World and finally to a new planet, Planet Tear! Along the way they’ll play hide and seek, dance, dress up, explore mazes and solve puzzles. They can even stop to take a bath!
Despite the glittering prize, the Cry Babies always work together to help each other succeed!