The critically acclaimed DRAGON BALL FighterZ is now bringing its spectacular fights and all-powerful warriors to Nintendo Switch.
Partnering with Arc System Works, DRAGON BALL FighterZ maximizes high end Anime graphics and brings easy to learn but difficult to master fighting gameplay. And on top of being playable on-the-go, this Nintendo Switch version also includes its share of exclusive features.