Take on the enemies of Le Choara now with the help of all free and paid DLC originally included in the initial release!
A girl in escape of her past comes to the mountain town of Le Choara, searching for her long-lost sister. Little does she know the town is home to buried secrets, dark creatures that prowl the night streets, and a sinister sacrificial sequence.
Day n’ Night – Explore the scenic town of Le Choara during the day through the lens of a visual novel and speak with the townspeople to find the whereabouts of Mai’s lost sister. By night, battle against dark creatures in a turn-based style RPG!
Don’t Call it a Knockback –The Knockback system allows Mai and her squad to smack Shadow Matter against walls, other enemies, and even to other party members for vicious combos. And if you time your attacks just right, you might even be able to trigger Super Knockbacks and Super Knockblows.
Beware of the Berserker – During dungeon exploration and battle, a faceless, black figure will appear out of nowhere. The figure will also display an area of attack once it appears. Mai and her squad must escape the Berserker’s area of attack, as it will instantly kill anyone with one single blow. Run away from the Berserker in the dungeon or defeat all the existing monsters in the battlefield to escape!
Overkill Brings Huge Rewards – The Overkill system is an added feature where characters can stack damage beyond the health of an enemy for bonus experience! Try to inflict as much damage to all the monsters for bigger rewards.