Descenders is a fast-paced extreme downhill biking game that's easy to pick up, but difficult to master.
Grab your bike, pick your team, and attempt to live up to the legend of your Descender. Will you join the die-hard, trick-frenzy ranks of Team Enemy, the proficient, off-road stylings of Team Arboreal, or the high-octane, speed-is-everything Team Kinetic?