Disney TSUM TSUM FESTIVAL
The popular "Disney TSUM TSUM" very own party game is now out on Nintendo Switch!
A party game where cute characters from "Disney TSUM TSUM" unfold in a toy store with 10 exciting stages which include games such as curling, hockey, and many more!
Enjoy the game in various ways by teaming up with friends or challenging them! Choose your favorite Tsum, and have a great time with families and friends!