Everyone in Dokapon Kingdom loves money.
One day in this peaceful land, monsters suddenly appeared and began attacking nearby towns. The economy collapsed, and people were at their lowest. Taxes were no longer being paid, of course.
He decided to gather the bravest warriors to rescue these towns so he can get paid! In exchange, the one who collects the most shall be rewarded with the Princess' hand in marriage and the throne.
5 Game Modes & A Massive Game Board! – Plot your revenge and choose from 5 different game modes: Normal, Story, Shopping Race, Kill Race, and Town Race. With a kingdom spanning seven continents, who knows what shenanigans you'll get into!
Outwit Your Foes With 11 Possible Job Classes – Wanna slash your way through the Dokapon Kingdom? Choose the Warrior! Interested in conjuring flashy spells? Pick the Magician! Choose from 11 job classes and earn experience points to level up your character! Purchase or even steal items and use them to your advantage!