Dollhouse
This haunting horror game draws you into the mysterious atmosphere of film noir. Delve deep into the mind of Marie, a detective trying to unravel the secrets of her past memory by memory. Use the ‘Focus’ feature to see through the eyes of your pursuer as you try to survive a suspenseful game of cat and mouse.