Everyone’s in—including you. Lead your nation against the best and challenge for international glory as champions from across The World’s Game go head-to-head to become Champions of Europe.
PlayStyles dimensionalise athletes, interpreting data from Opta and other sources into signature abilities which heighten the realism and individuality of each player.
This game includes optional in-game purchases of virtual currency that can be used to acquire virtual in-game items, including a random selection of virtual in-game items.
EA may provide certain free incremental content &/or updates. Mandatory updates may be downloaded automatically, incur broadband fees & require additional storage or purchase to access. Product collects data for in-game advertising. EA may retire online features after 30 days notice at ea.com/service-updates.