Endless Ocean Luminous
Dive in and survey a mysterious underwater world in Endless Ocean Luminous for Nintendo Switch. Discover aquatic life, buried treasure and more as you explore the ocean at your own pace, solo or in online expeditions of up to 30 players.
Scan sea creatures and learn about over 500 species of marine life – some of which are presumed extinct, or even…mythical?
Once scanned, your research assistant will provide you with detailed information and interesting insights about each creature you find.
Swim together in groups of up to 30 players online. Greet your fellow divers with a gesture and then delve into the depths to share discoveries.
Take a deep breath and plunge into the Veiled Sea: an unexplored region with discoveries that change with each dive.