Equestrian Training
Alone or with friends, discover a new way to learn more about horses and riding. Based on the official FFE (French horse-riding federation) diplomas, known as Galops, the game helps you improve in the training mode, test your knowledge in the exam mode and have fun while learning with the various educational mini-games: you will soon be an expert in the field of horse-riding!