FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster brings the timeless classics forward to the current generation of fans, old and new alike.
FINAL FANTASY X tells the story of a star blitzball player, Tidus, who journeys with a young and beautiful summoner named Yuna on her quest to save the world of Spira from an endless cycle of destruction wrought by the colossal menace Sin.
FINAL FANTASY X-2 returns to the world of Spira two years after the beginning of the Eternal Calm. Having been shown a mysterious but familiar image in a sphere, Yuna becomes a Sphere Hunter and along with her companions Rikku and Paine, embarks on a quest around the world to find the answers to the mystery within.
Fully immerse yourself in the World of Spira as you enjoy over 100 combined hours of gameplay across the two classic titles.