The successful simulation series (including "Firefighters - The Simulation", "Firefighters: Plant Fire Department") is starting a new round. In Firefighters - Airport Heroes, players become everyday heroes in the very place where we feel most vulnerable: the world's airports. Terrible engine fires, a hell of flames in the passenger terminal, crashed helicopters or collapsed parts of buildings require the skilful use of fire engines, fire extinguishers and special tools. Players expect dramatic situations - every mission counts! Lives must be saved!