Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer
Discover a workout that fits your lifestyle in Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer for Nintendo Switch. Choose from six fully-voiced personal trainers and get moving as you punch and dodge to the rhythm of 30 new instrumental songs.
Eager to get started? Grab a pair of Joy-Con controllers and jump straight into a Quick Workout from the title screen, without going through any additional menus.
Want to customise your exercise routine? Choose between Light, Regular and Heavy difficulties for your Daily Workout, as well as the areas you want to focus on, regular or Dynamic Stretching and even exercise duration and speed!
Or mix things up in a way that works for you in Free Training mode – whether you want to work up a serious sweat or do a bit of light stretching, the intensity of your workout is up to you!
You can even get your heart pumping without leaving your seat in the new Sit Fit Boxing mode – featuring several difficulties and durations.
Practise your punches together with Mitt Drills – throwing a variety of punches against the instructors’ gloves.