Fortress Challenge - Fort Boyard
With his 6 exclusive perks, one for each part, he will shake up the rules of the game. Upon your arrival at the Fort, select the perk of the evening, while Father Fouras guides you through his mysterious riddles.
This new edition also offers 10 brand new trials, including Tug of War, Pirate Planks, the Bank, the Garage, and many more.