With the pedal to the metal, race along more than 1800 miles of races!
On the mountainside, through a nature park, in the middle of the desert or along the coast, defend your position over the course of more than 250 races, including championships, missions and challenges.
As you progress through the races, admire the growing collection of cars in your personal garage. Gear.Club Unlimited 2 has more than 50 licensed cars from the world’s most famous manufacturers, such as the Porsche 718 Boxster, 918 Spyder, 911 GT2RS, Dodge Viper, Lotus 3-Eleven or McLaren 720s.
Personalize them and make them unique! You can change their appearance with the paint and bodywork, or change their driving performance with engine tuning.
You would be nothing, however, without your Club! Create and manage it with your friends, recruit the best drivers and take on rival clubs from all over the world, reach the top of the podium and enjoy exclusive content reserved for the best players.