Grand Mountain Adventure: Wonderlands lets you explore freely and at your pace entire ski resorts and the surrounding mountains. Unlock ski lifts and reach new areas by competing in challenges, or enjoy the scenery while you find your own path down the mountains. Fancy having fun with your friends? Go on and play in local multiplayer up to 4 players. The choice is yours!
Strap on your skis or board and explore 12 huge open-world ski resorts. Discover powdery backcountry areas, deep forests with wildlife, busy slopes, steep cliffs, high peaks and cozy mountain-side villages.
Compete in Super G, Slopestyle, Big Air, and many other disciplines. Search for hidden challenges and secret trials outside the slopes. Collect Ski passes all along, the game collectibles!
Play in Local Multiplayer for up to 4 players. Race to the finish line, knock down each other with snowballs or cruise down the mountains together. Feel free to explore the mountain together.
ZEN MODE is all about having a quiet and regenerating time for yourself. All Challenges, trials collectibles and even NPC are removed!