Take control of various Transformations and unlock new Transformations each time you complete the game.
Each Transformation gives you new ways of conquering yet more hordes of demons! Command rats as the Rat King, become the Orc Fairy with her mighty spells (well, as mighty as an Orc Fairy can cast...), dip enemies in the questionable goo of the Slimeball, or become many other ludicrous monstrosities.