Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy is an immersive, open-world action RPG set in the world first introduced in the Harry Potter books. Now you can take control of the action and be at the center of your own adventure in the wizarding world.
Experience Hogwarts in the 1800s. Make allies, battle Dark wizards, and ultimately decide the fate of the wizarding world. Your legacy is what you make of it. Live the Unwritten.
The wizarding world awaits you. Freely roam Hogwarts, Hogsmeade, the Forbidden Forest, and the surrounding Overland area.
Experience the wizarding world in a forgotten era to uncover a hidden truth from its past. Battle against trolls, dark wizards, and more as you face a dangerous villain threatening the fate of the wizarding world.