Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard
Dracula, Mavis and their monster friends are marooned on the mysterious Lost Islands – and only you, in command of lovable little creatures, the Impa, can save them! Explore the islands, discover new Impa abilities, and rescue Frankenstein, Murray and Wayne from fearsome enemies. But hurry – the Drac-Pack’s lives are at stake!