Try it for free!
A free demo of Hyrule Warriors: Age of Calamity is now available! Play through the game's first chapter either by yourself or in local two-player mode as Link, Zelda and Impa. You can then carry your save data from the demo over to the full game, and continue your quest to defeat Calamity Ganon!
Travel into Hyrule’s past and fight to prevent the kingdom’s destruction in Hyrule Warriors: Age of Calamity for Nintendo Switch!
As an ancient evil threatens to consume everything in its path, the fate of Hyrule hangs in the balance. Lead your forces onto the battlefield, then battle against the might of Calamity Ganon in the ultimate struggle for survival.
Play as Link and Zelda, along with Impa and the four Champions of Hyrule, as they try to stop the kingdom from being brought to ruin by Calamity Ganon. Together, battle against the encroaching darkness and rewrite the kingdom’s destiny!
Experience a unique story featuring familiar faces from The Legend of Zelda: Breath of the Wild and see Hyrule from a different perspective – before the Great Calamity struck.
Combining the action-packed gameplay with the rich landscapes of The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Hyrule Warriors: Age of Calamity offers an exciting new way to experience this familiar world.
Wield powerful weapons and magical runes to vanquish the armies of Calamity Ganon, as well as truly formidable monsters. Travel to different battlefields across Hyrule, collect weapons and materials to upgrade your arsenal, and help your forces beat back utter catastrophe.
If your Nintendo Switch console has a save file for The Legend of Zelda: Breath of the Wild on it, you can unlock the Training Sword in Hyrule Warriors: Age of Calamity, an additional in-game weapon for Link to use in battle.
Continue the fight against Calamity Ganon with the Hyrule Warriors: Age of Calamity Expansion Pass. Available to purchase now, the Expansion Pass grants access to two waves of new content including new heroes, weapons and locations, plus a set of additional bonus items for Link to use in battle.
Unleash the power of the Battle-Tested Guardian on the forces of Calamity Ganon.
Stop by the Royal Ancient Tech Lab to test yourself with new challenges to unlock weapons and other helpful features!