IMMORTALS FENYX RISING
Receive the bonus quest - "When the Road Gets Rocky" - and earn dedicated in-game rewards when you purchase the season pass today.
Take on mythological beasts, master the legendary powers of the gods, and defeat Typhon, the deadliest Titan in Greek mythology, in an epic fight for the ages.
Face off against legendary beasts like Cyclops, Medusa, or Minotaur, and confront them in fast-paced aerial and melee combat, combining your god-given abilities and weapons.
The gods of Olympus have blessed you with gifts. Use them to fight mythical monsters, solve ancient puzzles, and explore the vast open world.
Upgrade your game experience with the GOLD EDITION including the game, the season pass and in-game content.