Kisa is about to abandon her dream of becoming an actor when she is given the opportunity to enroll at the prestigious Univeil Drama School. She is granted admission with two conditions: be chosen as the lead in the final performance and hide her identity as a girl! Competition at the school is fierce and the rivalry is real!
Will Kisa be able to forge powerful bonds with her all-male classmates while competing against them for key roles?
Will she be cast in the lead role in the final performance at the end of the year all while keeping her secret?