KINGDOM HEARTS Melody of Memory
Play as famililar faces from the KINGDOM HEARTS series, including Disney guest characters who will appear to lend you a hand.
Enjoy a massive variety of music from both the KINGDOM HEARTS series and Disney, with a collection of over 140 songs. Dive into rhythm-action gameplay with memorable tunes in this can't-miss musical journey!