THE ULTIMATE LEGO DRIVING EXPERIENCE
In LEGO 2K Drive, your awesome transforming vehicle gives you the freedom to speed seamlessly across riveting racetracks, off-road terrain, and open waters. Explore the vast world of Bricklandia, show off your driving skills, and build vehicles brick-by-brick!
Get behind the wheel and gear up for tons of open-world exploration and thrilling races! Take on the exciting Story mode, jump into a single race or Cup Series tourneys, and let loose in off-the-wall minigames. Master the art of drifting, boosting, jumping, and using power-ups to defeat opponents!
Story mode follows your journey from rookie racer to famous champion as you compete against a series of charismatic rivals. With each victory, you'll work your way up the ranks to take on the infamous Shadow Z.
The vast and vibrant world of Bricklandia is yours to explore as you see fit, full of colorful characters and kooky quests. Zoom past lush fields on Turbo Acres' pavement, go off-roading in the deserts of Big Butte County, cruise across Prospecto Valley's picturesque waterways, and more.
Building vehicles in the Garage is as easy as snapping bricks together. Construct new cars and boats from scratch, modify any vehicle in your collection, or unwind with guided builds, then take your creation for a drive!
Roam around Bricklandia in local splitscreen or join your driving buddies online!