Experience the thrill of catching over 20 different types of fish, from King Salmon to Largemouth Bass, in this legendary fishing experience. Includes unlockable gear, missions, multiple destinations, and hours of fun solo or with friends and family.
Challenge yourself with career mode, featuring 80 missions to take you from casual angler to legendary fisher.
Perfect your techniques to unlock 10 different venues with varied fish in 4 seasons and different weather conditions.
Play with up to 4 friends or family and challenge them into catching different types of fish.
Use motion controls with the Nintendo Switch Joy-Con controllers to cast (classic controls also available).
Play with family, friends or solo and explore different venues as you progress into becoming a legendary angler!