Leo: The Firefighter Cat
Meet Leo, the courageous firefighter cat, and help him on his exciting adventure as a junior recruit at the fire station! Take on missions that get trickier as you progress and climb the ranks with the guidance of Commander Nox.
Use your fire hose, axe, and special powers to tackle various challenges. Save your fellow cat citizens from forest fires and floods, or even toxic waste! Battle mischievous spirits, and put out fires threatening the city – it's a non-stop adventure! Zoom to the rescue in cool vehicles, such as a fire truck, boat, seaplane, helicopter and more. You've got all the gear to act fast!
Head back to the fire station to unlock new outfits for Leo – there are tons of costumes to make him the coolest cat on every mission.