Let's Build a Zoo
It's time to build a zoo! Let out your wild side, and create your own animal empire with this cute, expansive management sim. Import and breed rare creatures, hire the right staff, keep your visitors happy, and deal with plenty of weird and wonderful events. Then try your hand at DNA Splicing, and stitch together over 300,000 different types of animal, ranging from the majestic Giraffephant to the peaceful PandOwl!
Let's Build a Zoo lets you import a variety of animals from other Zoos around the world! Breed your animals and start families to expand your wildlife and fill your enclosures. But if that doesn't suit you... you could just create animals instead! With DNA splicing at your finger tips, you have the power to bind together over 300,000 different types of animal, creating monstrosities and oddities as you go! Ever wondered what a ChicKaka would look like? Now you can find out!