Let's Get Fit
Get in shape with Let's Get Fit! Follow pre-made workout programs ranging from soft gymnastics to high intensity exercises and track your progress with the in-game calendar. Complete challenges or set up an infinite number of custom workout routines tailored to your personal needs with more than 100 fitness moves available, guaranteeing a full body workout.
Straps are not mandatory, but are recommended for the best experience working out with Let’s Get Fit.