Let's Sing 2023
Perform alone or grab a friend for a duet or friendly vocal challenge in both online and offline game modes. Have fun with the Let's Party mode where you can harmonize with up to eight singers or climb to the top of the worldwide online leaderboards.
Perform some of your favorite new songs as well as older classics from the new song selection featuring 30 exciting and popular tracks.
Take the stage with current smash hits like ""Bad Habits"" by Ed Sheeran, ""Old Town Road"" by Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus, ""Happier Than Ever"" by Billie Eilish or ""Butter"" by BTS. If you’re looking for something a little more old-school, rock out to one of these classics: ""Complicated"" by Avril Lavigne, ""Get The Party Started"" by P!nk or ""I Want To Break Free"" by Queen.
This includes a copy of the Let’s Sing 2023 game and the Let’s Sing 2023 Song Pass which allows you to sing all of the DLC Content!
Take the stage with current smash hits like "Bad Habits" by Ed Sheeran, "Old Town Road" by Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus, "Happier Than Ever" by Billie Eilish or "Butter" by BTS. If you’re looking for something a little more old-school, rock out to one of these classics: "Complicated" by Avril Lavigne, "Get The Party Started" by P!nk or "I Want To Break Free" by Queen.