Let's Sing 2025 with UK Hits
Standard Edition: The Let’s Sing 2025 Standard edition includes 35 songs and a one month free trial of VIP Pass.
Sing along with your family and friends to the latest hits, as well as a generous selection of all-time classics. Complete your journey to stardom with a brand-new career mode, or join the VIP ranks to gain access to even more tracks. Perform at home or online with a global cast of singers!
The Classic karaoke experience where you sing solo or with friends up to 4. Compete for the highest score based on your pitch and rhythm.
The Let's Sing career mode returns with a brand-new single player adventure! Join forces with a cast of unforgettable characters and tackle exhilarating challenges on your journey to stardom.
Create your own unique avatar, with options to customise your appearance as well as your in-game voice and dance moves!
Show off your star potential, rise up the leaderboards, and earn exclusive rewards by performing in the seasonal Let's Sing Music Awards!
Subscribe to the Let's Sing VIP Pass for 1, 3 or 12 months and enjoy instant access to more than 150 songs with the launch of Let's Sing 2025. The VIP Pass also grants access to exclusive year-round seasonal events!
Step up to the Local Stage to enjoy a one player game mode where you'll compete with dozens of singers online in a dynamic leaderboard free-for-all!
Players who own the VIP Pass can take to the Main Stage instead, and enjoy the limelight with other VIPs from all over the world!