Looney Tunes: Wacky World of Sports
Play against your friends featuring 4 classic sports: Basketball, Soccer, Golf and Tennis. Avoid the wacky obstacles and gain power-ups to incite chaos against your friends and family as you control your favorite Looney Tunes character. Play your way in this 4-player local co-op sports arcade game and choose the character that best suits your play style.