Witness the rebirth of a genre in Lumo – a classic isometric adventure with a modern twist for gamers young and old alike!
A modern take on the long-lost isometric platform genre, Lumo can be enjoyed by anyone looking for an absorbing, challenging and rewarding adventure. But for those who lived through a golden age of video games – in the '80s and early '90s – or know about the games and culture from that time, layer upon layer of nods, winks and touches to those times help build upon an experience that’s as heart-warming as it is exciting!