Punch, Twister and Hope are three Marsupilamis who live a peaceful life in Palombia. While the three companions open a cursed sarcophagus by playing with debris on a beach, they inadvertently release a mysterious ghost that puts a terrible curse on all animals. Fortunately for them, the Marsupilamis are immune. Our three heroes will have to go on an adventure and chase the ghost in order to ward off the spell.