MARVEL vs. CAPCOM Fighting Collection: Arcade Classics
Jump into this collection of arcade classics from the fan-favorite Marvel and Capcom crossover games!
Dive into an action-packed lineup consisting of seven unique titles, including heavy hitters like X-MEN VS. STREET FIGHTER, and MARVEL vs. CAPCOM 2 New Age of Heroes. The collection also includes the rare beat 'em up game, THE PUNISHER.
Compete in heated ranked battles or play for fun in casual matches. Create a lobby with friends and battle head-to-head, play co-op, or spectate other matches.
A High Score Challenge mode is also available. Aim for the top of the global leaderboards!
This collection boasts a number of beginner-friendly features such as adjustable difficulty levels, One Button Specials, and training modes.
Plus, players can save and load their progress almost anywhere and pick up right where they left off.
Players can view more than 500 pieces of artwork from all 7 titles along with never-before-seen development documents used to make the original games.
The Music feature contains over 200 tracks from the original arcade games that players can listen to at any time!