The origin of stealth action returns. METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol. 1 unifies the beginning of the METAL GEAR gameplay experience in one single package. Infiltrate enemy fortresses all over the globe, complete your missions with stealth and experience the thrilling cinematic story of the METAL GEAR series.
Each main title in the line-up will also include an exclusive digital Screenplay Book and Master Book that details the story and characters in that game. This collection includes the classic versions of the games, complete with only minimal edits to copyrighted contents.
Those who purchase Volume 1 will also have access to a variety of bonus content including the two regional versions of Metal Gear, the original version of Snake's Revenge, the first and second Digital Graphic Novels in video form, and a digital soundtrack.