Martian Panic
Packed with non-stop action, players will use a range of powerful weapons against a gang of colourful and comical enemy invaders. Collect powerups and rescue helpless civilians to get high scores and earn achievements.
8 levels packed with colourful cutscenes and intense arcade action. 10 unique enemy types, 6 different weapons and 5 different power-ups spice up the gameplay.
Humorous cutscenes convey the storyline and give players a chance to rest between the non-stop action. Multiple difficulty levels, achievements and a funny and engaging storyline increase the replay value.