Minecraft
The new Minecraft is here! Featuring the latest game updates like Update Aquatic, cross-platform play†† and access to a multitude of content through the Minecraft Marketplace.
Explore randomly generated worlds and build amazing things from the simplest of homes to the grandest of castles. Play in creative mode with unlimited resources or mine deep into the world in survival mode, crafting weapons and armor to fend off the dangerous mobs.
Experience all the different ways to explore, survive and build in Minecraft with Minecraft: Deluxe Collection!
Browse endless community created content in the Minecraft Marketplace, discover new play styles through different maps and express yourself with Character Creator items and emotes. Gather your friends or gear up for a solo mission, you’re ready for all the many ways to play Minecraft!