Step into the suits of Ladybug and Cat Noir in their most daring adventure yet! Embark on a thrilling adventure where heroism, acrobatic combat and parkour agility collide as Shadow Moth unleashes a wave of villains across the city. It’s up to you and your friends to save Paris!
Legendary Heroes Unite: Play as Ladybug and Cat Noir, each with unique combat moves, and switch seamlessly between them. Call upon heroes like Rena Rouge and Carapace for coordinated attacks!
Master the Martial Arts: Execute agile combos on the ground and in mid-air, harnessing Ladybug and Cat Noir’s full abilities to defeat enemies in style.
Stylish Acrobatics: Use amazing parkour moves like swinging, rail slides, and wall jumps to navigate Paris, uncover secrets, and outmaneuver enemies!
Customize Your Playstyle: Upgrade Life, Speed, Damage, Assist Energy, and Evade to tailor your abilities and maximize your impact in battles.
Save the Day: Liberate Paris one district at a time, choosing your path through non-linear gameplay that encourages exploration and strategy. Restore light and hope to each corner of the city besieged by Shadow Moth’s dark influence.
Couch Co-op Adventures: Battle alongside a friend with seamless drop-in, drop-out local co-op and experience the thrill of saving Paris together.